lørdag den 21. september 2013

Death Valley



Efter at have oplevet Dødens Dal (se nedenfor), kørte vi ind i Nevada og landede i en lille by, Beatty. Her tjekkede vi ind på Death Valley Inn, hvor vi havde booket et værelse. Så hoppede vi i den meget kolde pool og løb efterfølgende en lille tur indtil jeg vred om (jeg gad ikke løbe mere). ;)



Om aftenen vågede vi os så ned i byen for at finde lidt mad og drikke. På vejen stødte vi på 5 vilde æsler, der gik (stod) tur i byen. Vi gik ind på Surdough Saloon og fik 2 hamburger med fritter og en fad, hvilket var helt fint. 
Hvad der var mere overraskende for os, var at folk derinde for alvor gik klædt som cowboys - de var cowboys! Og ikke nok med det, deres seksløbere hang i siden - klar til at blive trukket. Ejeren af stedet, klædt i sort og med sort hat, havde sågar 2 hvide revolvere, en i hver side. ! :D

Vi var først lidt skræmte (!), men så blev vi gode venner med Rodney, som ses på billedet ved siden af mig. Han har  (kun) 5 heste og spiller countrymusik i weekenderne. Da der kom en cowboy over og bød mig op, var jeg ikke i tvivl, selvom jeg havde vredet min fod - jeg sagde bare "yes sir" og så dansede vi lige til Hound Dog.

Beklager, det var ikke den bedste fotograf vi fik fat i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar